חנות אינטרנטית למכירת מוצרי אבטחה לבית

מדי יום נפתחות עוד ועוד חנויות אינטרנטיות, בעוד ועוד תחומים, כולל כאלה שבעבר נתפשו כלא מתאימים לסחר אלקטרוני. הדוגמה טובה ביותר היא בגדים, שכן אם בעבר רובנו נרתענו מקניית חולצות, נעליים, מכנסיים וכו' באינטרנט שהרי "איך אפשר לקנות בגדים בלי למדוד קודם?", הרי שכיום אופנה היא הקטגוריה המובילה בכל הקשור לקניות של הישראלים ברשת (שהיקפן הכולל, אגב, נאמד בכ-10 מיליארד ש"ח בשנה). גם מזון אנחנו מרבים לקנות אונליין, כולל ירקות ופירות, ומסתבר שאפשר ליהנות מאבטיחים גם בלי הטקס המסורתי של הקשה על חלקיו השונים של האבטיח כדי לזהות עפ"י הצלילים את איכותו, ובאופן כללי רובנו פוקדים חנויות וירטואליות כחלק בלתי נפרד מהשגרה.

גם כשמדובר במוצרי אבטחה לבית, חנות אינטרנטית עשויה לעשות חיל וליהנות מהיקפי מכירות מרשימים – בתנאי, כמובן, שמקפידים לבנות אותה באופן מושכל ובהתאם למאפיינים הספציפיים של תחום מוצרי האבטחה.

על מה חשוב להקפיד כשמקימים חנות אינטרנטית?

באופן כללי כשמקימים חנות אינטרנטית ישנם 3 דגשים עיקריים: חווית משתמש מושקעת במיוחד, אמינות ותאימות למובייל.

חווית משתמש משפיעה במידה רבה על נכונותו של כל מי שמגיע לחנות, בין אם באקראי ובין אם כי היא הייתה היעד שלו, לרכוש מוצרים. ניווט נוח, מידע מאיר עיניים, גישה מידית לקופה מכל מקום הם הבסיס לחווית משתמש, וגם לפן הוויזואלי ישנה חשיבות רבה.

אמינות הינה מרכיב קריטי בכל חנות וירטואלית ובפרט בכזו המציעה מוצרי אבטחה, ועל כן יש להשתמש בפרוטוקולי אבטחה מתקדמים במיוחד.

תאימות למובייל נדרשת עקב העובדה שכיום בכל התחומים יותר ויותר רכישות מקוונות מתבצעות באמצעות הסמארטפונים.

דגשים ספציפיים בתחום מוצרי האבטחה

בניגוד למשל לחנויות וירטואליות בתחום האופנה שבהן חשובה בעיקר התמונה הברורה והמחמיאה עבור כל מוצר, כשמדובר על חנות אינטרנטית המציעה מוצרי אבטחה לתמונה אין ערך גבוה במיוחד ומה שחשוב הוא להדגיש את איכות המוצר, אמינותו, ייחודיותו ובעיקר את הצורך שעבורו הוא מספק מענה.

כך לדוגמה אם מדובר במצלמה המשדרת ישירות לסמארטפון של הלקוח את הנעשה במרחבים השונים בבית שלו כך שהוא יוכל לדעת מה קורה שם בכל נקודת זמן ובכל מקום שבו הוא נמצא, יש להדגיש את האפשרות של ההורים לדעת למשל שהמטפלת של התינוק עושה עבודתה נאמנה, ובאופן כללי יש ליצור תכנים איכותיים המבליטים את החשיבות של כל פתרון אבטחה ואת תרומתו לאיכות החיים של הלקוח ולשקט הנפשי שלו.

למכור בכל העולם

אחד היתרונות העיקריים של חנות אינטרנטית הוא האפשרות להגיע לקהל יעד רחב במיוחד, כולל כאלה שנמצאים מעבר לים.

באופן טבעי בתחום כמו מוצרי אבטחה, שבו מרכיבי הידע והחדשנות הם בעלי משמעות גבוהה במיוחד, יש לחנויות ישראליות יתרון של ממש על פני מתחריהם מרחבי העולם וכדאי לנצל את האופציה הווירטואלית כדי להגיע ללקוחות מגוונים במיוחד ממדינות כאלה ואחרות.

לשם כך יש צורך לתרגם את החנות לשפות הרלוונטיות (בין אם אנגלית, בין אם צרפתית, ספרדית, רוסית, פורטוגזית וכו') ובנוסף לבצע Geo-Targeting – סדרת פעולות שמסייעת לגוגל להבין איזה מבין הגרסאות השונות של האתר מיועדת לאיזו מדינה ובנוסף מציעה לכל לקוח פוטנציאלי בכל מדינת יעד חווית משתמש המותאמת ספציפית למאפיינים הספציפיים של אותה מדינה. כך למשל אם במדינה מסוימת רווחת תופעת הפרוטקשן כדאי להבליט כבר בעמוד הבית אמצעי אבטחה כנגד כך, ואם במדינה אחרת החשש העיקרי של הלקוחות הפוטנציאליים הוא מפני ריגול תעשייתי כדאי להפנות זרקור אל פתרונות אבטחה כנגד תופעה זו.

Speak Your Mind

*